| Mesaj |
Info autor |
Postat la 07 Oct 2007 20:16:34 Subiect: Aha
|
|
|
Killy info:
|
Killy:
Ce ciudata coincidenta ... am vazut numele de Cristy10best da nu stiam , logic , nimic de el . Cu atat mai putin ca are 14 ani . Si totusi , eu nu m-am laudat cu nu-stiu-mai-ce lucruri , ca altfel puteam sa zic ca sunt programator la Ubisoft sau mai stiu eu pe unde  , nu ? Anyway thanks a lot for the warm "Welcome " Edit : Cum ati descoperit ca avea mai multe nickuri ? Le-ati descoperit pe toate ? ( No offense dar inca ma amuza replica " Cristy , tu esti mama ? "  LoL )
Ultima editare efectuată de Killy pe 07 Oct 2007 20:18:37; 1 editări în total
Twiss Interactive . Think Forward . Think Positive .
|
Status:
Înregistrat pe: 07 Oct 2007 13:20:46
Vârsta: ? ani
Programator
Twiss Interactive
|
| |
Postat la 07 Oct 2007 20:19:50 Subiect: < fara subiect >
|
|
|
night_hawk info:
|
night_hawk:
Atata timp cat nu esti legendarul Cristy, ai un war(m) welcome si din partea mea 
|
Status:
Înregistrat pe: 25 Mar 2007 22:01:13
Vârsta: 21 ani
Programator junior
Esotheria
|
| |
Postat la 07 Oct 2007 20:22:42 Subiect: Mersi
|
|
|
Killy info:
|
Killy:
Multumesc si tie si tuturor . Am o mica intrebare : ce trebuie sa fac ca sa imi apara la rofil ca sunt membrul echipei mele ?  Sau probabil trebuie sa fie infiintata oficial de catre seful ... care o fi el
|
Status:
Programator
Twiss Interactive
|
| |
Postat la 07 Oct 2007 20:23:11 Subiect: Re: Aha
|
|
|
SpOOky info:
|
SpOOky: