| Mesaj |
Info autor |
Postat la 17 Jun 2010 12:29:06 Subiect: Pareri despre gameloft
|
|
|
meeshoo info:
|
meeshoo:
Salut, Se pare ca gameloft isi deschide un punct de lucru la cluj (eu fiind tot din cluj) si jobul lor de programator c++ mi se potriveste ca o manusa (dpdv al cerintelor). Problema este ca eu acuma am un job foarte stabil ca programator, si imi place si ceea ce fac, program flexibil, platit bine, nu fac niciodata overtime, etc. Asadar am si eu niste intrebari: ce fel de firma este gameloft ca angajator, cum se poarta cu angajatii, ce sanse sunt sa te dea afara peste noapte din cauza crizei, cum sunt salariile pt programatori seniori si alte chestii care s-ar putea sa fie interesante? Apreciezi si raspunsurile celor care au lucrat/lucreaza la gameloft bucuresti, cat si cele din auzite  . Merci
|
Status:
Înregistrat pe: 15 May 2007 10:52:43
Vârsta: 29 ani
Programator
Jungle Troll Entertainment
|
| |
Postat la 17 Jun 2010 13:05:17 Subiect: Re: Pareri despre gameloft
|
|
|
Black_Knight info:
|
Black_Knight: