Utilizator:
Parola:
Am uitat parola... | Cont nou!

Articole Resurse Echipe Competiții Proiecte Forum DevBlogs Locuri de muncă GDROMag Issue#1 GDROCon 2007

Forum » Proiecte » Devlogs » boboS becaming a gamedev devlog..

Pagina 1 din 5 [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ]

Mesaj Info autor
    Postat la 01 Mar 2007 19:18:49    Subiect: boboS becaming a gamedev devlog..
boboS info:

boboS:

Pentru început ţin să precizez că voi scrie în limba română devlogul meu. Nu am nici un site, forum etc unde să pun creaţile mele pentru ca incă nu am aşa ceva. Cool Nici experienţă nu pot să zic că am. Sunt student in anul 2 la faculatea de Mecatronica si Robotica din Galaţi dar cu calculatorul nu prea am avut tangenţă decât din clasa a 10a. Însă mereu am avut o dorinţă de a face jocuri. Am început să mă joc cu Flashu pe la inceput si am făcut un mic joculeţ RPG. Singurele lui puncte forte erau inverntoriu, si nişte monstruleţi care se mişcau random prin nivel iar când vedeau playerul il urmăreau până la o anumia distanţă. L am abandonat din mai multe motive, jocul mergea foarte greu pe sisteme performante, nu avea timing deci implicit viteza cu care se mişcau obiectele era diferită la fiecare PC. Trebuia să i fac si un sistem de load si unload la fisiere că ocupa prea mult ram incarcăt tot si pentru flash era deja prea mult.

Aşa ca m am gandit să o las baltă si să trec la ceva mai avansat.
OK .. din momentul asta gata cu diacriticele ca nu-s obisnuit sa umblu ca text in romana si mi-a luat deja juma de ora sa scriu textu de mai sus. Deci unde ramamsesem...
Am zis sa ma apuc de ceva mai avansat.