Utilizator:
Parola:
Am uitat parola... | Cont nou!

Articole Resurse Echipe Competiții Proiecte Forum DevBlogs Locuri de muncă GDROMag Issue#1 GDROCon 2007

Forum » Programare » Grafică » Playing movies inside the game

Pagina 1 din 1 [ 1 ]

Mesaj Info autor
    Postat la 16 Dec 2008 22:05:28    Subiect: Playing movies inside the game
Deliverance info:

Deliverance:

Ma gandeam ca ar fi destul de util sa pot face streaming la filme(preferabil cu sunet) intr-o aplicatie grafica(joc pe pc spre exemplu) dar sunt total incepator in domeniul asta. As vrea sa gasesc o solutie care sa fie gratis si cross platform(windows/mac os/linux). Ce librarii/format video ma sfatuiti sa folosesc?

Status:
Înregistrat pe:
13 Oct 2006 10:05:37
Vârsta: 25 ani
Programator

Postat la 16 Dec 2008 23:35:38    Subiect: < fara subiect >
Sir Game-a-lot info:

Sir Game-a-lot:

Bink pt. jocuri comerciale. Indy intr-o vierme era Direct Show-ul la moda, randare de textura video, insa l-au cam scos din SDK.

Nine women working in perfect harmony can't have a baby in 1 month.

Status:
Înregistrat pe:
25 Aug 2007 18:20:41
Vârsta: 33 ani
Programator
Zamolxis Interactive

Postat la 17 Dec 2008 00:29:50    Subiect: < fara subiect >
Dark info:

Dark:

Pentru sunet poti folosi OGG. E destul de matur, cu putin efort gasesti decodere care sa mearga si sa nu-ti haleasca tot CPU-ul si e complet moca.

Pentru film e simplu doar daca ai bani de dat. Dupa cum a zis si Sir Game-a-lot, daca poti sa dai bani nu exista nici un motiv de a folosi altceva decit Bink. E extrem de stabil, extrem de rapid, foloseste foarte putina memorie, ofera calitate foarte buna, are propriul codec audio, merge pe orice platforma imaginabila, nu are costuri suplimentare de licentiere si e facut special pentru jocuri, adica e banal de integrat. Costa $6000 per titlu per platforma (exceptind 360, ps3, ps2 si wii, pentru care costa $7500).